Reklamace tonerů TOREX®

U cenově zvýhodněných tonerů TOREX® se Vám snažíme celý proces reklamace zjednodušit. Jakmile nás kontaktujete a popíšete závadu reklamovaného zboží, postaráme se o bezplatný svoz reklamovaného zboží a zajistíme odeslání nového kusu.


Postup při reklamaci:

  • Nejprve nás kontaktujte (telefonicky +420 603 716 092 , e-mailem nebo na našem on-line chatu) a my se postaráme o bezplatný svoz reklamovaného zboží,
  • pro zdárný průběh reklamace doložte reklamovanou závadu a spolu s reklamovaným produktem nebo formou přílohy k e-mailu zašlete:
    - 13místný identifikační kód reklamovaného produktu,

    Toner s čárovým kódem


    - kontrolní výtisk, na kterém jsou viditelné vady, šmouhy apod.,
    - stavový výtisk z tiskárny (tzv. MML status) obsahující informaci o počtu vytištěných stran a o stavu spotřebovaného materiálu,
    - v případě, že po vložení toneru tiskárna netiskne, zašlete emailem foto chybové hlášky z displeje tiskárny,
    - pokud jste obdrželi produkt viditelně poškozený nevhodnou manipulací dopravce, do tiskárny jej nevkládejte a zašlete fotku dokumentující poškození
  • reklamované zboží včetně dokladů specifikujících závadu pečlivě zabalte (u více kusů využijte jednu krabici nebo obal) a pro bezpečnou přepravu použijte vycpání prostoru krabice papírem, aby nedošlo k dalšímu poškození,
  • k zabezpečení bezproblémového tisku Vám na základě Vašich podkladů připravíme obratem k odeslání nový produkt za původní cenu reklamovaného produktu, následně Vám bude dle výsledku reklamace v zákonné lhůtě dobropisována celá nebo poměrná část ceny produktu,
  • v případě, že jste se rozhodli vyzkoušet náplně TOREX® poprvé, můžete využít zcela bezplatnou výměnu reklamovaného produktu za nový,
  • nejbližší pracovní den předáte reklamované zboží řidiči dopravní společnosti, který Vám zároveň předá nové zboží.*

*Převzetí balíčku s reklamovaným zbožím a dodání nového zboží může být v rámci harmonogramu dopravce zajištěno najednou nebo ve dvou etapách (dva různé vozy).

Reklamace originálních tonerů a inkoustů

I v případě reklamace originální tonerů nebo inkoustů je nutno reklamované zboží pečlivě zabalit a použít papírové vycpávky, aby nedošlo k dalšímu poškození zboží a zvýšení rizika neuznání reklamace na straně výrobce. Navíc je nutné dodat nezbytné podklady specifikující a dokládající reklamovanou závadu a jsou vyžadované výrobci originálních produktů k uznání reklamace.

Postup při reklamaci:

  • reklamované zboží pečlivě zabalte (u více kusů využijte jednu krabici nebo obal) a použijte papírové vycpávky k vyplnění krabice, aby nedošlo k dalšímu poškození,
  • do balíčku s reklamovaným zbožím přiložte vyplněný reklamační formulář s požadovanými náležitostmi pro zahájení reklamačního řízení, zejména vyplňte:
  • - číslo faktury či objednávky
    - typ tiskárny
    - sériové číslo tiskárny
    - popis závady (důvod reklamace)
  • přiložte podklady, ze kterých je patrná reklamovaná závada:
  • - stavový výtisk z tiskárny (tzv. MML status) obsahující informaci o počtu vytištěných stran a o stavu spotřebovaného materiálu,
    - výtisk, na kterém jsou viditelné závady (šmouhy, neúplný tisk apod.)
    - v případě, že po vložení toneru tiskárna netiskne, zašlete emailem foto chybové hlášky z displeje tiskárny,
  • kompletní zásilku s reklamovaným zbožím, včetně nezbytných podkladů prokazujících závadu zabalte a na obalu uveďte údaje odesílatele s označením REKLAMACE. Takto označenou zásilku zašlete na adresu:

    NejlepšíTonery.cz
    Reklamační oddělení
    Novoveská 1264/9
    709 00 Ostrava

     

    Upozornění: Nebude-li zásilka řádně označena jako REKLAMACE, může dojít k její záměně se zásilkami prázdných náplní k ekologické likvidaci a reklamační řízení nebude zahájeno
  • Jakmile zásilku obdržíme, zašleme Vám Potvrzení o přijetí reklamace a zahájíme reklamační řízení

Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)

Tonery, inkoustové náplně a další námi dodávané zboží jsou ve smyslu § 1840 písm. g) Občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb. v platném znění) zbožím běžné spotřeby a tudíž nelze odstoupit bezdůvodně od uzavřené kupní smlouvy do 14-ti dnů, pokud je otevřené balení. Nevhodné nebo omylem zakoupené zboží proto můžete vrátit bez udání důvodů do 14 dnů pouze v případě, že je v neporušeném originálním balení. V takovémto případě vložte do zásilky s vraceným zbožím vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy. Možnost odstoupit od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu však platí jen pro spotřebitele. Pokud při nakupování uvádíte identifikační číslo (takzvané IČ), dáváte najevo, že smlouvu uzavíráte jako podnikatel a možnost odstoupit bez důvodu se na vás nevztahuje.

V případech, kdy je lehce porušeno originální balení (např. popsáním, polepením), bude v souladu s čl. 5.5. obchodních podmínek účtován manipulační poplatek, o který bude snížená vrácená kupní cena (obvykle se pohybuje v rozsahu 10-20 %).

I v případech, kdy jste nevhodnost zakoupeného zboží zjistili až po rozbalení, se Vám snažíme nabídnout řešení vzniklé situace. Jde-li o originální toner nebo inkoust, který má pouze porušené vnější balení a vnitřní obal (tzv. airbag) je v pořádku, můžeme se jej pokusit prostřednictvím našich partnerů vykoupit za 30-70 % původní ceny. V takovýchto případech nás nejprve kontaktujte.

U vlastních produktů TOREX® nabízíme možnost vrácení zboží do 14 dnů.

Dokumenty ke stažení


Nemůžete najít správnou náplň, potřebujete poradit?